Directes
Ara en la televisió
LA FINESTRA ESPORTIVA

Previsió de l'oratge per a esta vesprada i demà: continuaran les precipitacions abundants

2 min.

L'elevada humitat ambiental, la temperatura del mar sumada a una situació d'inestabilitat que, segons Victòria Rosselló no és precisament una dana, està deixant una gran quantitat de pluges.

Una situació que continuarà durant la resta del dia, especialment en la part central del territori i golf de València. De fet, s’espera que durant les pròximes hores comence a ploure en les zones on encara no ha descarregat aigua.

Les pluges torrencials se centren al migdia a la Safor. A Reial de Gandia, per exemple, s’han arreplegat 103 l/m² en 40 minuts. I a Gandia, l’acumulat sobrepassa els 150 l/m².

L'Associació Valenciana de Meteorologia (Avamet) demana molta precaució a la població per la possibilitat que el cabal de rius i barrancs puge de forma sobtada.

Sèries

Retransmissions

Més

Programes TV

Programes Ràdio

Programes

Pel·lícules

Més

Informatius

Més

Documentals

Més

Curtmetratges

Més

Clips

Més

Arxiu RTVV

Més

Articles

Més

Continguts