"Operació 10%": el nou intent de la Generalitat per a vacunar la població que falta
El president Ximo Puig anuncia una campanya de repesca que desplegarà punts d'immunització prop de grans esdeveniments i centres comercials
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat aquest dimecres a les Corts la posada en marxa d'una nova campanya de vacunació sota el lema "Operació 10%", dirigida a immunitzar contra la Covid-19 la desena part de la població valenciana que encara no ha acudit a posar-se la injecció. L'estratègia contempla desplegar punts de vacunació que s'instal·laran prop de grans esdeveniments, com ara festivals de música, festivals i empreses.
Durant la sessió de control al Consell, Puig ha insistit que la prioritat de l'executiu valencià continua sent la superació de la pandèmia i ha remarcat que per a això és "fonamental" la vacunació, encara que no siga una "garantia absoluta". "Demane, fins i tot als que estan dubtant, que no ho dubten", ha dit a eixe 10% de persones que falta per vacunar.
La nova operació per a repescar ressagats anirà de la mà de campanyes de sensibilització sobre la salut i accions directes dirigides a col·lectius específics. Una de les primeres actuacions que es posarà en marxa, anunciada fa uns dies, serà la instal·lació d'un punt de vacunació Covid-19 en el Festival dels Arts de València, que tindrà lloc entre els dies 5 i 6 de novembre.
Segons ha recordat el president, la immunització massiva és el que ha permés la reactivació econòmica, altre dels "grans objectius" del Botànic juntament amb la recuperació emocional de la societat.
Més llegit
-
La Unió Europea prohibix l'ús dels esmalts amb dos components tòxics a partir de l'1 de setembre
-
La subdirectora del MuVim es jubila després de la investigació sobre el seu títol
-
Un nou radar en la V-30 multarà els vehicles que superen els cent quilòmetres per hora
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments
-
La Cordà deixa 25 persones ferides, una d’elles greu
-
À Punt augmenta un 40% l’audiència d’estiu gràcies al futbol, els informatius les festes i els bous