Domingo emociona el jurat de ‘Duel de veus’ amb la versió de Serrat del “La, la, la”
Arkano i Gisela coincideixen que el concursant durant l’actuació els ha fet oblidar Massiel, l'artista que la va fer popular a Eurovisió
Domingo ha aconseguit en la batalla final de Duel de veus el que semblava impossible. Ha fet que en interpretar la cançó “La, la, la”, guanyadora del festival d’Eurovisió el 1968, el públic i el jurat del concurs musical d’À Punt s’oblidara de Massiel. El jurat, amb Sole, Arkano i Gisela, eufòrics, han acabat imitant el ball de Massiel.
Com ha dit Gisela, membre del jurat: “És una cançó tan bonica de cantar… Has començat amb una energia que ens has guanyat a tots. Tens una veu dolça i suau… tu has fet que m’oblidara de Massiel i que em concentrara en la teua interpretació, en la teua veu i energia”. Gisela com a consell personal li ha dit: “Davant dels nervis que donen els directes, és millor fer ús d’allò que siga lluïdor... Tot i això, ha sigut un goig sentir-te”.
Igualment s’ha manifestat Arkano. També ell li ha dit que s’havia oblidat de Massiel durant l’actuació, tot i que és una cançó amb molta personalitat, “l’has feta teua… i m’has enganxat com un xiquet menut… ens tenies a tots com el flautista d’Hamelín… Has portat molt bé els temps, la interpretació… M'has encantat”.
Samantha li ha dedicat una paraula: “Meravellós”. També l’ha trobat molt segur, amb una bona coreografia, “ben estructurada i lògica”. Sole li ha dit que ha estat “fantàstic” i també que li ha agradat molt la seua versió. “M’ha emocionat escoltar-la cantar en català”, ha afirmat.
La versió del “La, la, la” de Serrat
Domingo ha interpretat en el programa la versió del “La, la, la” cantada per Joan Manuel Serrat en català. En un principi l’autor de "Mediterrani" era el candidat seleccionat per a representar Espanya en el Festival de la Cançó d’Eurovisió de l’any 1968. Però en no ser autoritzat per TVE a cantar una part del tema en català en el festival, va ser finalment Massiel qui va actuar i va acabar guanyant el certamen.
Més llegit
-
Convulsió en els mercats: la borsa espanyola cau un 2,6% i l'euro retrocedix davant del dòlar
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Valencians atrapats al Pròxim Orient: “la situació és incerta, no sabem com podem tornar”
-
Queda extingit un incendi que s'ha declarat en una vivenda de Dénia i que ha obligat a atendre cinc persones
-
Els Goya 2026 premien cinc produccions amb segell valencià i ens deixen sis guardons
-
La IA i els prototips amb 6G marquen el Mobile World Congress de Barcelona, que espera 100.000 assistents
Més vist
-
02.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
01.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Jorge Peris, des de Doha: "Cada 2 o 3 hores sentim el soroll dels projectils"
-
01.03.2026 | Les vostres fotos de l'Oratge
-
01.03.2026 | Informatiu migdia
-
28.02.2026 | Galania de la reina de les festes de Castelló, Magdalena 2026