El Tribunal Constitucional convoca un ple d'urgència aquesta vesprada en impugnar el Senat la seua decisió
S'ha donat trasllat a les parts —Congrés, PP, PSOE i Unides Podem— així com a la Fiscalia perquè al·leguen el que corresponga davant la impugnació de la cambra alta
El president del Tribunal Constitucional, Pedro González-Trevijano, ha convocat per a aquesta vesprada un ple extraordinari per a resoldre la impugnació del Senat contra la paralització de la tramitació de les dues esmenes parlamentàries sobre el poder judicial i el mateix TC.
L'escrit d'impugnació presentat pel Senat contra la mesura cautelaríssima de suspensió, sol·licitada pel PP i acordada dilluns pel TC, sol·licita que es resolga aquesta impugnació abans de dijous, quan està previst que el ple del Senat vote la proposició de llei, de la qual, de moment, s'han retirat aquestes esmenes.
A més, s'ha donat trasllat a les parts —Congrés, PP, PSOE i Unides Podem— així com a la Fiscalia perquè al·leguen el que corresponga davant la impugnació de la cambra alta.
Més llegit
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12 hores
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU