Oltra anuncia una unitat específica per a recuperar els diners de la corrupció
La candidata de Compromís tanca l'acte central de campanya al Jardí del Túria de València.
La candidata de Compromís a la presidència de la Generalitat, Mónica Oltra, ha anunciat aquest dissabte que, en cas d'encapçalar el govern valencià, crearà una unitat específica per a recuperar els diners de la corrupció.
La cap de llista de la coalició ha pronunciat el discurs de tancament en l'acte central de campanya al Jardí del Túria, en què també ha assegurat que posaran en marxa cursos de formació en violència de gènere per a membres de la judicatura i de la Fiscalia.
De les mesures del programa electoral, Oltra ha destacat la progressivitat dels impostos i de les taxes universitàries, i la gratuïtat dels menjadors infantils.
L'agricultura valenciana també ha estat present en el discurs de la líder de Compromís. Ha assegurat que, per a defendre-la, portaran especialistes agraris a l'oficina de Brussel·les.
En l'acte també han intervingut els caps de llista per Castelló, València i Alacant a les eleccions generals del 28A, Marta Sorlí, Joan Baldoví i Ignasi Candela, i també Vicent Marzà i Aitana Mas.
Més llegit
-
Detenen el camioner drogat que ha atropellat mortalment una jove de vint anys a València
-
Llibertat provisional per al camioner que va atropellar mortalment una jove a València
-
Pérez Llorca i el gerent d'El Ventorro testificaran el 21 de novembre en la causa de la dana
-
Rosalía il·lumina València amb la presentació de ‘Lux’
-
Més de 2.000 joves valencians han rebut l’aval de la Generalitat per a comprar la primera vivenda
-
Tres morts i quinze ferits en diversos incidents per colps de mar a l'illa de Tenerife