Investiguen la sostracció d’un bebé a l’Hospital de Gandia en mans del pare

La Policia Nacional interroga la mare i busca el pare de la criatura, que va donar positiu en cocaïna pocs dies després de nàixer

En la imatge, l'Hospital Francesc de Borja de Gandia / Google Maps

La Policia Nacional investiga la sostracció d’un bebé, que encara no ha localitzat, de l’Hospital Francesc de Borja de Gandia este dijous, segons han confirmat fonts policials a À Punt. De moment, no s’ha efectuat cap detenció, però busquen el pare com a responsable d'emportar-se la menuda, segons les mateixes fonts.

S'encarrega de la investigació la Unitat d'Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional, que està interrogant la mare, actualment retinguda en el mateix hospital, per si els proporciona alguna informació que puga donar una pista d'on podrien estar tant la xiqueta com el progenitor.

Els fets haurien ocorregut cap a les 7:30 d'este dijous, quan el pare i la mare de la criatura l'estaven visitant a l'hospital, on la xiqueta, de pocs dies, estava ingressada després d'haver donat positiu en cocaïna. En algun moment, suposadament, la mare ha alertat de la desaparició del bebé i els agents de l'UFAM han començat a buscar tant la menuda com el pare, que tampoc estava ja a l'hospital.

Segons fonts de la Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Habitatge, la Generalitat —en concret la Direcció Territorial d'Alacant, província d'on són els pares— té assumida des d'este mateix dijous per desemparament la tutela de la nounada. La direcció territorial ja ha denunciat els fets.

També et pot interessar

stats