Un accident en el 'bypass' a Godella genera més de dotze quilòmetres de retenció en plena hora punta

El sinistre, que no ha deixat víctimes mortals, carrega de trànsit altres vies alternatives, com la V-21 o la V-30, en l'àrea metropolitana de València

Accident Godella
Estat que presentava l'A-7 a primera hora d'este dijous / DGT

El bypass de València totalment embossat en direcció a Alacant. És la situació que ha provocat un accident de trànsit, a l’altura de Godella, que no ha deixat víctimes mortals, però sí una retenció superior als dotze quilòmetres en plena hora punta, segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT).

Este sinistre ha col·lapsat també unes altres vies, amb les quals connecta l’autovia del Mediterrani, bé perquè s’han emprat com a itinerari alternatiu, bé perquè connecten amb el bypass. És el cas de la pista d’Ademús, la V-30 o fins i tot la V-21 que passades les huit del matí presentava una vintena de quilòmetres de trànsit lent.

L’accident del bypass a l'altura de Godella ha tingut lloc abans de les sis del matí, però el volum de trànsit que acumula esta artèria viària, essencial en les comunicacions de la Comunitat Valenciana, ha generat unes cues superiors als deu quilòmetres passades les huit del matí.

També et pot interessar

stats