L'ús de mascaretes, obligatori en el transport públic
Tots els usuaris n'han de portar i per això, se'n repartiran un milió i mig a les estacions de metro, autobús i tren.
Des d'aquest dilluns és obligatori que tots els usuaris i usuàries del transport públic porten mascaretes. 4.500 efectius de les forces de seguretat i voluntaris en reparteixen un milió i mig des de primera hora del matí a les estacions de metro, autobús i tren de tota la Comunitat Valenciana per a garantir-ne l'ús.
Els que agafen hui el metro o l'autobús també han de saber que només es podran ocupar la meitat dels seients disponibles i la fila de darrere del conductor sempre ha d'estar buida, i si van drets només hi podrà haver dos viatgers per metre quadrat. També s'ha de garantir el moviment ordenat i sense aglomeracions dels viatgers en les estacions.
D'altra banda, en els vehicles particulars podran viatjar dos persones per cada fila de seients sempre que porten mascareta i deixen la màxima distància possible entre ells. En taxis i VTC, també hi poden anar dues persones per cada fila de seients i no pot seure ningú al costat del conductor.
Més llegit
-
PP i Vox acorden finalitzar la comissió d'investigació de la dana a les Corts sense citar Salomé Pradas
-
Una investigació descobrix un gen responsable de la metàstasi en el càncer de mama
-
La Policia troba dos armes blanques al local de València on un perruquer va matar el company
-
Temperatures de 25 °C i més tempestes a la vesprada, que poden ser intenses i amb possibilitat de graníssol al nord
-
Un detingut per intentar matar un home amb una destral a Bétera
-
Inauguren la nova passarel·la de Picanya que travessa el barranc de Poio