L’ingrés mínim vital arribarà a 255.000 persones a finals de juny
Sánchez anuncia que l’ajuda arribarà a 75.000 llars i que la meitat dels beneficiaris són menors d’edat.
En la compareixença posterior a la 13a conferència de presidents i presidentes autonòmics, el president del govern Pedro Sánchez s’ha referit també al “pas en decència i dignitat enorme que suposa l’aprovació de l’ingrés mínim vital” i ha anunciat que el 26 de juny 255.000 persones rebran ja aquesta ajuda.
En concret, 75.000 llars en situació de vulnerabilitat cobraran aquesta nova prestació social abans que acabe el mes i la meitat de les persones beneficiàries seran menors. En aquest sentit, Sánchez ha reiterat que la lluita contra la pobresa infantil és una de les raons que justifica l'adopció d’aquesta mesura.
Segons ha informat el president del govern espanyol, en només una setmana, el web sobre aquesta nova ajuda ha rebut 21 milions de visites i s’han realitzat 3,5 milions de simulacions de la prestació. Aquestes xifres mostren, segons Sánchez, “el gran impacte d’aquesta mesura en la societat espanyola”.
Més llegit
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
El govern portarà al Congrés divendres la renovació automàtica dels lloguers i més protecció contra els desnonaments
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
Decreten l'alerta hidrològica al voltant del riu Magre per fortes pluges
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
27.09.2026 | Escala i corda | Orba