Hisenda torna 110 milions d’euros en dues setmanes de la campanya de la renda
Aquesta quantitat suposa al voltant d’un 47% més que en aquestes dates l’any passat.
L’Agència Tributària ha tornat 109,8 milions d’euros a 233.100 contribuents valencians en les dues primeres setmanes de la campanya de la renda de 2019, un 46,83% més que en aquestes dates l’any passat.
En el conjunt de l’estat espanyol les devolucions ascendeixen a 1.309 milions d’euros que s’han fet a 2,4 milions de contribuents, un import un 50% superior al d’aquestes mateixes dates del passat any.
Segons ha informat Hisenda, des de l’inici de la campanya el passat 1 d’abril fins a aquest dijous els contribuents han presentat 4,2 milions de declaracions, un 34% més que fa un any, i d’elles 403.685 han sigut a la Comunitat Valenciana, un 38,96% més.
En aquestes dues setmanes més de 200.000 contribuents han presentat la declaració a través de l’aplicació mòbil de l’Agència, un 23% més, de les que 177.000 han sigut “en un sol clic”, és a dir, sense haver de passar pel programa Renda web per a introduir canvis.
L’Agència Tributària espera rebre més de 21 milions de declaracions en aquesta campanya, que acabarà el 30 de juny.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions
-
El PPCV dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente