La Generalitat permet obrir els mercats setmanals per a vendre productes de primera necessitat
Serà a partir del 30 d'abril i hauran de complir unes mesures de seguretat.
A partir de dijous que ve, 30 d'abril, els mercats no sedentaris o mercats setmanals podran reprendre la seua activitat per a la venda de productes de primera necessitat, complint això sí amb uns requisits de seguretat.
Així ho va aprovar la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ahir divendres en una resolució que indica que el decret de l'estat d'alarma estableix la necessitat de mantindre l'obertura de tots aquells establiments especialment comercials minoristes d'alimentació, begudes, productes i béns de primera necessitat, i que “els mercats no sedentaris (o setmanals) concentren també aquesta venda minorista”.
Els mercats de venda no sedentària podran mantindre l'activitat als llocs on s'instal·laven habitualment, siguen espais coberts o no, sempre que el recinte estiga delimitat amb tanques i es puga garantir el control d'afluència, la separació d'establiments i la distància social.
Més llegit
-
RTVE informa que la decisió del consell d'administració no impedix la celebració del Benidorm Fest
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Onze famílies denuncien incompliment de contracte per vora quaranta cases a Godelleta encara en obres
-
La Cambra de València alerta que calen 133.000 vivendes noves fins al 2030 a la província
-
La Comunitat Valenciana registra 429 morts per calor des de juny, un 60% més que l’any passat
-
La defensa del nebot de Blasco demana la nul·litat del juí pel desviament de fons de l'Hospital General de València
Més vist
Més escoltat
-
17.09.25 | Amunt i avall | Segona Part
-
17.09.2025 | Cadena de valor T8 | L'ocupació a Espanya
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
17.09.2025 | Les notícies del matí
-
17.09.2025 | “Memòries i patrimonis personals” un projecte per recuperar béns afectats per la DANA
-
17.09.2025 | Esports À Punt