La Generalitat contractarà 1.000 joves per a informar sobre mesures de seguretat a les platges
Actuaran com a “assistents de turistes”, ajudaran a la Policia Local i informaran a través d’una app de les platges més ocupades.
La Generalitat contractarà 1.000 joves durant els mesos de juliol i agost com a encarregats d’informar la ciutadania sobre les mesures de seguretat que cal complir a les platges. Donaran suport a les policies locals en aquesta tasca. A més, també informaran a través d’una app sobre l’estat d’ocupació de les platges.
El president el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha explicat que aquests assistents donaran “la cobertura més gran de racionalitat” a aquest procés “complicat”, d’acudir a les platges amb major precaució que abans per a evitar contagis i possibles rebrots de Covid-19.
El joves, d’entre 18 i 30 anys, actuaran com a “assistents de turistes” a les platges. S’encarregaran de donar informació sobre les normes de seguretat i protecció que caldrà complir per a fer compatible gaudir de les platges i la salut de les persones, i alhora es garanteix el compliment de la normativa.
Portaran un uniforme que els identificarà clarament com a personal de la Generalitat i es distribuiran per províncies. La seua assignació a municipis es farà en funció de les necessitats, atés el grau de saturació de les platges.
Puig ha anunciat que en els pròxims dies es reunirà amb els alcaldes per a proposar-los mesures com aquesta de suport a la seguretat a les platges valencianes: “Mediterrani viu i segur” és més que un eslògan, farem de la seguretat un actiu fonamental de la proposta turística, anem fent passos ferms, sòlids i segurs”, ha dit.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas
-
La Comunitat Valenciana envia un dispositiu de 60 bombers per a reforçar l'extinció dels incendis de Madrid i Àvila
-
L'incendi de la Vall d'Uixó deixa 15.000 desallotjats en quinze municipis i continua fora de control
-
Mor un home en l'incendi forestal declarat a Manises, que ja està estabilitzat