Espanya supera el milió de contagis de coronavirus
És el primer país europeu en assolir la xifra i el sisé del món amb més contagis.
Espanya supera el milió de contagis de coronavirus des del començament de la pandèmia, després que el Ministeri de Sanitat haja notificat aquest dimecres 16.973 noves infeccions. La Covid-19 ha afectat 1.005.295 persones des que es detectaren els primers casos l’hivern passat.
La dels contagis globals no és l'única fita numèrica que ha assolit Espanya aquest dimecres. Hui també s’ha confirmat la xifra més alta dels contagis que diàriament confirma el Ministeri de Sanitat. Mai abans s’havien notificat quasi 17.000 nous contagis.
Amb aquest volum de positius, Espanya es converteix en el primer país de la Unió Europea que supera el milió d’infeccions de Covid-19, seguida de prop per França, que presenta 930.745 infeccions des del començament de la crisi sanitària. Del continent europeu, solament Rússia registra més infeccions que Espanya, 1.431.635 segons les xifres oficials.
Amb la xifra del milió de contagis, Espanya és també el sisé país del món amb més casos diagnosticats. Només els Estats Units, l’Índia, el Brasil, Rússia i l'Argentina estan per davant.
Quant a les defuncions, Sanitat ha informat de 156 noves, de manera que la xifra de víctimes de la pandèmia creix fins a les 34.366 al conjunt d’Espanya. En aquest aspecte, Espanya és el tercer país amb més morts vinculades a la malaltia, per darrere del Regne Unit i Itàlia i segons recull l’informe diari del Ministeri de Sanitat.
No obstant això, si s’atén a la letalitat del virus, Espanya no és dels països que presenta una xifra més elevada, és el sisé amb major mortalitat, superat per França, el Regne Unit, Itàlia, Bèlgica i Suècia.
Respecte a la situació als hospitals, hi ha 13.698 pacients amb Covid-19 ingressats al conjunt de l’Estat i, d’ells, 1.930 estan a les unitats de cures intensives (UCI).
Més llegit
-
Les víctimes de la dana a València poden pujar a 234 en estudiar-se la mort d'una altra persona
-
Pradas coneixia el risc del barranc de Poio sobre Quart de Poblet i Aldaia abans de les 14:00 h
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Calor per Tots Sants: el mercuri superarà els 25 °C en molts punts del territori
-
Cocentaina complix amb el privilegi reial i munta més de 800 parades en la Fira de Tots Sants
-
El PP dona suport a Mompó com a candidat a les eleccions autonòmiques en cas que Mazón no s'hi presente
Més vist
Més escoltat
-
31.10.2025 | Terra de bous
-
31.10.2025 | Manuel Conejero, guanyador del premi Clec Superstar Emergent al CLEC
-
31.10.2025 | ContrÀpunt
-
31.10.2025 | L'hora de la cultura
-
01.11.2025 | Punt a punt | Primera Part
-
31.10.2025 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | L'entrevista a Alberto Rodríguez, director de la pel·lícula espanyola “Los Tigres”