La Comunitat Valenciana rebrà 87.600 test ràpids distribuïts pel Ministeri de Sanitat
L’ús d’aquests tests ràpids optimitza els de la PCR, la tècnica diagnòstica de referència.
La Comunitat Valenciana rebrà 87.600 test ràpids dels 979.200 que ha distribuït el Ministeri de Sanitat de detecció d'anticossos, que s’uneixen a la partida de més d’un milió que ja es va distribuir. En els pròxims dies es lliurarà la resta dels cinc milions d'unitats adquirides pel Ministeri de Sanitat.
L’ús d’aquests tests ràpids optimitza els de la PCR, la tècnica diagnòstica de referència, ja que, si el test ràpid és positiu, es confirma el diagnòstic i només caldrà fer la primera si és negatiu.
La PCR, segons les sigles en anglés de Reacció en Cadena de la Polimerasa, és una prova de diagnòstic que permet determinar si una persona està infectada o no amb coronavirus. A aquesta eina s'estan sumant en els últims dies els tests de diagnòstic ràpid.
Més llegit
-
Ens abandona el vent de ponent, arriba la tardor
-
El València Basket fa els deures
-
À Punt retransmet per primera vegada l’entrada de bous i cavalls de Cheste
-
Els consellers del PP abandonen el Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut
-
L'Hospital La Fe de València, el centre amb més transplantaments d'Espanya
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Maribel Vilaplana el 3 de novembre