Barceló demana a la ministra reconsiderar la suspensió de la vacuna d'AstraZeneca
L'Agència Europea del Medicament també ha reiterat que els beneficis d'aquesta vacuna són majors que els riscos.
La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha enviat aquest dimarts una carta a la ministra de Sanitat, Carolina Darias, perquè es reconsidere la suspensió de la vacuna d'AstraZeneca, ajornada durant 15 dies des d'ahir pels casos de trombes detectats en diversos països europeus i seguint un principi de "prudència".
Fonts del departament de Sanitat han confirmat a À Punt NTC que Barceló ha traslladat que demà la reunió interterritorial entre el Ministeri de Sanitat i les comunitats autònomes ha de valorar la revisió de la suspensió de la vacunació després que l'Agència Europea del Medicament ha dit aquest dimarts que els beneficis de la vacuna superen els riscos.
Més llegit
-
Rescaten dos xiquets de 8 i 10 anys que passejaven per muntanyes de Benidorm i Elda
-
Les institucions valencianes lamenten la mort de Miquel Navarro i en reivindiquen el llegat artístic
-
Torres Torres es mobilitza per a buscar un ancià amb Alzheimer desaparegut
-
Almenys quinze detinguts en una macrooperació antidroga en mitja dotzena de pisos a Benicarló
-
Mislata acomiada un dels seus fills més reconeguts: veïnat i personalitats polítiques i culturals diuen adeu a Miquel Navarro
-
Dimarts tornen els avisos per pluges