Barceló demana a la ministra reconsiderar la suspensió de la vacuna d'AstraZeneca
L'Agència Europea del Medicament també ha reiterat que els beneficis d'aquesta vacuna són majors que els riscos.
La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha enviat aquest dimarts una carta a la ministra de Sanitat, Carolina Darias, perquè es reconsidere la suspensió de la vacuna d'AstraZeneca, ajornada durant 15 dies des d'ahir pels casos de trombes detectats en diversos països europeus i seguint un principi de "prudència".
Fonts del departament de Sanitat han confirmat a À Punt NTC que Barceló ha traslladat que demà la reunió interterritorial entre el Ministeri de Sanitat i les comunitats autònomes ha de valorar la revisió de la suspensió de la vacunació després que l'Agència Europea del Medicament ha dit aquest dimarts que els beneficis de la vacuna superen els riscos.
Més llegit
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
La Fúmiga no farà més concerts de comiat al Roig Arena i al Palau Sant Jordi
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Assalt en el Museu del Louvre: encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
El govern espanyol proposarà a la UE que s'acabe definitivament el canvi horari en 2026