De calor i calitja a pluges i ambient més fred

Diumenge amb pluges que podran ser fortes al final del dia a Alacant.

Avisos per vent fort de mestral al nord de Castelló diumenge de nit.

De calor i calitja, a pluges i ambient més fred
De calor i calitja, a pluges i ambient més fred

Les temperatures màximes de divendres van superar localment els 30 °C.

Dissabte han baixat les temperatures màximes, però encara han sigut superiors als 25 °C.

MÀXIMES DIA 11
MÀXIMES DIA 11

Diumenge serà un dia gris i plujós, acompanyat d'un descens tèrmic molt important, sobretot a les comarques de l'interior, on el vent augmentarà la sensació de fred. La majoria de les màximes estaran entre els 8 °C i els 16 °C a l'interior, amb valors al voltant dels 18 °C a 20 °C al litoral.

DIUMENGE 12
DIUMENGE 12

Menció especial a les màximes en zones de muntanya del nord, ja que quedaran per davall dels 10 °C, amb vent de mestral que augmentarà la sensació de fred.

PLUJA DIUMENGE DE 8:00 h A 14:00 h
PLUJA DIUMENGE DE 8:00 h A 14:00 h

Les precipitacions més abundants es registraran a les comarques del sud del golf de València i a l'interior. Durant la segona mitat del dia, les pluges arribaran també a la costa de forma més dèbil al litoral de Castelló i València.

PLUJA DE DIUMENGE (20:00 h) A DILLUNS (2:00 h)
PLUJA DE DIUMENGE (20:00 h) A DILLUNS (2:00 h)

Cap a Alacant podran arribar tempestes des de la zona de Múrcia, i deixar quantitats de 20 l/m² en una hora i localment anar acompanyades de tempesta. Estos ruixats més intensos afectaran el litoral i el sud d'Alacant la matinada de dilluns.

DIUMENGE 12
DIUMENGE 12

El vent bufarà de tramuntana i mestral entre moderat a fort i el mar estarà molt picat.

MATINADA DE DIUMENGE A DILLUNS
MATINADA DE DIUMENGE A DILLUNS

Després de les tempestes i ruixats de la matinada de dilluns cap a Alacant, dilluns serà un dia assolellat en general, amb bona visibilitat i cel completament blau. Dilluns de vesprada creixeran núvols a les zones de muntanya, sense descartar algun ruixat a les muntanyes d'Alacant. Recuperarem la bona visibilitat perquè s'allunya la calitja i les temperatures màximes començaran a pujar.

Això sí, la matinada de diumenge a dilluns serà d'hivern a l'interior i les primeres nits de la setmana que ve l'ambient serà fresc a primeres hores del dia.

TRIPLE
TRIPLE

Dimarts lluirà el sol i amainarà el vent de mestral, amb brises de vesprada al golf de València.

BENEIXAMA
BENEIXAMA

La resta de la setmana apunta oratge estable i assolellat, amb temperatures màximes de nou al voltant dels 25 °C a partir de dimecres.

REQUENA
REQUENA

Les zones més a prop del litoral i del sud d'Alacant registraran una variació de temperatures més suau que les comarques de l'interior i del nord.

MUTXAMEL
MUTXAMEL

La pols en suspensió es retirarà cap al Mediterrani a partir del matí de diumenge.

POLS DIUMENGE MATÍ
POLS DIUMENGE MATÍ
POLS DIUMENGE DE VESPRADA
POLS DIUMENGE DE VESPRADA

També et pot interessar

stats