De les pluges de dissabte al sol de diumenge
Matí de dissabte amb tronades que avançaran de sud a nord i seran localment fortes. A última hora del dia, les clarianes guanyaran terreny, preludi d'un diumenge de sol i ascens notable de les temperatures
Arribada de nous ruixats durant dissabte. Serà un pas ràpid d'una banda de precipitació que entrarà a primera hora del matí pel sud i s'allunyarà a poqueta nit pel nord. Així les coses, ens espera una jornada molt insegura, amb ruixats i tronades que es donaran sobretot al litoral i prelitoral durant les hores centrals del dia. L'Agència Estatal de Meteorologia avisa de la possibilitat de registrar 20 l/m² en una hora acompanyats de granís menut. Ja de vesprada, es començaran a obrir clarianes per les comarques d'Alacant, però aplegaran noves tempestes des de Castella cap a l'interior central. A última hora del dia i durant la matinada de diumenge, les precipitacions remetran. Les temperatures es mantindran sense grans canvis, amb una lleugera tendència a baixar al nord. L'ambient es mantindrà fresc per a l'època de l'any i la majoria de les màximes estaran entre els 15 °C i els 20 °C. El vent bufarà de gregal durant el matí i de vesprada girarà a oest i mestral al sud, a mesura que les tempestes avancen cap a les comarques més septentrionals.
Clar ascens de la temperatura diumenge, perquè veurem més el sol i el vent girarà a ponent i llebeig. S'esperen màximes que a la major part del territori estaran entre els 24 °C i els 26 °C, a excepció de les comarques més occidentals i de les zones altes de l'interior nord, on rondaran els 20 °C. Matí amb sol, enteranyinat per bandes de núvols alts. De vesprada, augmentaran els núvols a l'interior i a les muntanyes d'Alacant, on s'esperen ruixats aïllats. Els ruixats més probables, però, es donaran a l'interior nord, més o menys des de la zona més occidental de la Serrania fins als Ports, passant pel Racó d'Ademús. El vent bufarà de ponent i llebeig, moderat durant la segona meitat del dia.
Dilluns continuarà l'ambient càlid, amb màximes de 25 °C a 27 °C al litoral i prelitoral. A les comarques més occidentals, però, es mantindran més baixes. Dia de sol i bona visibilitat, amb alguns núvols poc importants al nord. Es mantindran el ponent i el llebeig.
Pocs canvis per a dimarts, amb sol i calor. Això sí, a partir de migdia augmentaran els núvols a l'interior de Castelló, sense descartar algun ruixat dèbil.