Divendres de vesprada, avisos per tempestes

Cap de setmana amb oratge més estable. La setmana que ve tindrem vent de ponent

AVISOS DIVENDRES 17
Divendres de vesprada avisos per tempestes

Divendres tindrem cel variable. De matí, hi haurà boirines matinals i núvols baixos, sense descartar ruixats al litoral. A migdia lluirà el sol en general.

DIVENDRES 17
DIVENDRES 17

De vesprada seran probables ruixats a les comarques d'interior, que localment aniran acompanyats de tempestes i podran ser forts.

Les temperatures de divendres seran semblants als valors de dijous.

DIVENDRES 17
DIVENDRES 17

El cap de setmana la tendència serà cap a oratge més estable i assolellat. Dissabte lluirà el sol, amb vent fluix en general.

Diumenge de matí lluirà el sol amb intervals de núvols alts. Diumenge de vesprada el cel quedarà cobert pel front de ponent que arribarà des de l'oest de la Península, que no ens portarà precipitacions destacables i obrirà la porta a la circulació de ponent de la setmana que ve.

MAPA TRES DIES
MAPA TRES DIES

L'anticicló continuarà situat a les illes britàniques fins al final del cap de setmana. A partir de dilluns l'anticicló se'n retirarà i les borrasques tornaran a afectar les illes britàniques. Això portarà circulació de ponent a tota la península Ibèrica, amb pluges i baixada de temperatures al nord i oest peninsulars, mentre que a nosaltres ens portarà pas de núvols i temperatures més altes.

Dijous 16
Dijous 16
Ponent la setmana que ve
Ponent la setmana que ve

Les temperatures no canviaran de manera significativa dissabte, amb tendència a pujar a partir de diumenge i sobretot la setmana que ve.

SEGORBE
SEGORBE
CATARROJA
CATARROJA
SANTA POLA
SANTA POLA

També et pot interessar

stats