Ruixats nocturns i diumenge assolellat

Diumenge bufarà el ponent de moderat a fort i les màximes a la costa oscil·laran entre 20 °C i 24 °C. La setmana que ve hi haurà una baixada general de les temperatures

Ruixats nocturns. Diumenge assolellat.
Ruixats nocturns i diumenge assolellat

El front de ponent de la matinada de diumenge ha deixat pluges i ruixats dispersos, que han sigut més persistents a les comarques de l'interior de València.

Diumenge al matí el cel quedarà ras amb vent de ponent moderat. Amb el pas de les hores, es formaran intervals de núvols a les comarques interiors, que deixaran alguna pluja dèbil al Racó d'Ademús i a l'extrem més occidental de la Serrania i la Plana d'Utiel-Requena.

Diumenge 16
Diumenge 16

Les màximes es mantindran amb valors de 20 °C a 24 °C al litoral i el prelitoral.

Diumenge 16
Diumenge 16

Tot indica que les temperatures es normalitzaran al llarg de la pròxima setmana. De fet, dilluns continuaran baixant en una jornada amb intervals de núvols en zones de muntanya i a l'interior, sense descartar algun ruixat. A la costa, per contra, tindrem més sol. El vent bufarà entre fluix i moderat de ponent i mestral.

Mapa de tres dies
Mapa de tres dies

Dimarts farà sol, tot i que a la vesprada el vent girarà a gregal, motiu pel qual registrarem un augment dels núvols al litoral i a les comarques centrals. Al nord es reforçarà el mestral. L'ambient ja serà de tardor avançada, amb gelades a l'interior i màximes per davall dels 20 °C.

Dimecres i dijous les temperatures continuaran baixant, amb valors inferiors als habituals per a estes dates.

Arañuel (Alt Millars)
Arañuel (Alt Millars)

En principi, la massa d'aire que ens arriba serà seca i portarà poca humitat, per tant, de moment no esperem precipitacions destacables esta setmana, però sí un ambient fred i gelades generals a l'interior la segona part de la setmana.

Cheste (la Foia de Bunyol)
Cheste (la Foia de Bunyol)
Monòver (Vinalopó Mitjà)
Monòver (Vinalopó Mitjà)

També et pot interessar

stats