Directes
Ara en la televisió
AL MALNOM, BONA CARA
Ara en la ràdio
AÇÒ NO HO SABIES T.2 (reemissió)

Baleària reprén les connexions amb Dénia el pròxim 25 de maig

Es preveu que es passe a la fase 2 i es posaran en marxa protocols de seguretat.

Embarcació de Baleària en el port de València / À Punt NTC

La naviliera Baleària ha avançat una ampliació de la programació a partir del 25 de maig, data d'un possible canvi a la fase 2 de la desescalada.

Així, tornaran a estar operatives les connexions d'alta velocitat a les illes Balears des de Dénia, així com els trajectes interinsulars (Alcúdia- Ciutadella i Eivissa-Palma). Així mateix sumarà tres vaixells als dotze que té operant actualment.

Tanmateix, la prioritat de l'empresa naviliera és garantir la seguretat en els vaixells i s'han posat en marxa protocols com ara prendre la temperatura de les embarcacions abans de l'embarcament, garantir les distàncies de seguretat i incrementar la desinfecció de tots els espais. Cal recordar que és obligatori l'ús de mascaretes a bord i es proporcionarà gel hidroalcohòlic als passatgers.

També et pot interessar

Veure totes les activitats