Baleària reprén les connexions amb Dénia el pròxim 25 de maig
Es preveu que es passe a la fase 2 i es posaran en marxa protocols de seguretat.
La naviliera Baleària ha avançat una ampliació de la programació a partir del 25 de maig, data d'un possible canvi a la fase 2 de la desescalada.
Així, tornaran a estar operatives les connexions d'alta velocitat a les illes Balears des de Dénia, així com els trajectes interinsulars (Alcúdia- Ciutadella i Eivissa-Palma). Així mateix sumarà tres vaixells als dotze que té operant actualment.
Tanmateix, la prioritat de l'empresa naviliera és garantir la seguretat en els vaixells i s'han posat en marxa protocols com ara prendre la temperatura de les embarcacions abans de l'embarcament, garantir les distàncies de seguretat i incrementar la desinfecció de tots els espais. Cal recordar que és obligatori l'ús de mascaretes a bord i es proporcionarà gel hidroalcohòlic als passatgers.
Més llegit
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La família de les víctimes del naufragi a Indonèsia demana prudència i evitar especulacions
-
L'Ajuntament de València suspén Expojove i totes les activitats municipals a l'aire lliure este diumenge
-
Compte arrere per a adquirir la balisa V-16, obligatòria a partir del 2026
-
Quatre valencians desapareguts en naufragar una embarcació turística a Indonèsia
-
L’últim cap de setmana de l’any estarà marcat per la pluja i l’oratge inestable