Els aeroports de València i Alacant-Elx recuperen a poc a poc la normalitat
Per a aquest mes de juny hi ha programats vols puntuals a Alemanya, Suècia, Suïssa, Noruega, Ucraïna i Bulgària.
Els aeroports de València i Alacant-Elx es preparen per a recuperar a poc a poc la normalitat a partir de l'1 de juliol quan està previst que les companyies aèries reactiven els seus vols tant nacionals com internacionals. Mentrestant, aquesta setmana es fan vols puntuals a l'estranger, encara que la presència de passatgers no deixa de ser testimonial.
De fet, aquests dimarts ix des de l'aeroport de Manises un avió cap a la ciutat alemanya de Düsseldorf. Es tracta en el cas de València d'un vol puntual, ja que no està previst que torne de Düsseldorf fins d'ací a dues setmanes. No és l'únic vol programat per a aquest mes de juny, ja que altres companyies ofereixen destinacions com Suïssa, però molt puntualment.
Així les coses, la reactivació de l'aeroport de València començarà a ser una realitat des de l'1 de juliol. A partir d'aquesta data recuperarà la connexió amb 18 països amb vora 150 vols setmanals entre diversos aeroports europeus. També es podrà viatjar al nord d'Àfrica, a les principals ciutats espanyoles i a illes Balears i les Canàries.
Pel que fa a l'aeroport d'Alacant-Elx aquesta setmana hi ha connexions amb Suècia, Noruega, Ucraïna i Bulgària. És l'antesala del que s'espera per a l'1 de juliol, quan està previst que les companyies aèries reprenguen l'activitat.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
02.07.2025 | Les notícies del matí