‘Celebrity school’, la millor estrena d’entreteniment d’À Punt
El concurs va obtindre un 4,6% de quota i va ser vist per 300.000 persones.
Celebrity school, el nou concurs familiar d’À Punt, es va convertir dissabte a la nit en la millor estrena d’un programa d’entreteniment de la televisió pública valenciana fins al moment. En la seua estrena, el concurs va ser vist per 300.000 persones, i en alguns moments l’audiència mitjana va ser de 102.000 espectadors. Va arribar a tindre una quota de pantalla del 4,6%.
El minut d’or del programa es va registrar a les 23:11 hores, quan va aconseguir una quota de pantalla del 6,5% i 145.000 espectadors. Va ser el programa més vist del dia d’À Punt en la franja d’adolescents i joves de 13 a 24 anys. El dissabte 4 d’abril, À Punt va aconseguir una quota del 3,9% en conjunt i va ser vista per quasi 800.000 valencians i valencianes al llarg de tota la jornada, fet que suposa un increment del 30% respecte al dissabte anterior.
Celebrity school és un concurs per a tota la família que presenta el show-man valencià Eugeni Alemany. Un format d’èxit internacional que ja s’ha estrenat a Alemanya amb molt bona acollida. El concurs és una oportunitat d’aprendre en família mentre t’ho passes bé. Cada setmana tres famosos competiran contra xiquets i xiquetes de primària, secundària i batxille-rat. L’objectiu serà guanyar diners per al col·legi. en el cas dels alumnes. o per a una ONG, en el cas dels famosos. Entre les cares conegudes, hi aniran participant coneguts cantants, esportistes i periodistes.
En la primera edició del concurs van participar l’actriu i presentadora Maria Juan, el cantant David Bustamante i l’actor Josep Manel Casany. En cada edició el concurs inclourà sorprenents experiments presentats pel professor Arcadi Garcia, físic, youtuber i divulgador científic, però també reptes musicals, preguntes, proves físiques i vídeos dels col·legis.