Per a dilluns gregal moderat i mala mar
Per a dilluns, s'espera una situació de brises generals i moderades de gregal que generaran onatge significatiu i rebolica el mar
Per a dilluns viurem una jornada de nou calorosa, tot i que amb temperatures més moderades. Des de primera hora del matí dominaran les brises de gregal, que seran generals i farà que les màximes no siguen tan elevades. Esta situació també deixarà bona cosa de núvols, sobretot al litoral central, durant el matí. A la resta, humitat i pols en suspensió que minvarà la visibilitat en altura.
De vesprada inclús podríem tindre algun ruixat dèbil i aïllat a l'interior, poc significatiu.
I, sobretot, atenció a la situació marítima que estarà alterada, amb onatge significatiu a tot el litoral, però en especial a l'Alacantí.
Per a les pròximes jornades continuarem pràcticament sense canvis. Ambient calitjós, temperatures més altes entre dimarts i dimecres, i tempestes més generals i puntualment més fortes.
Molt probablement, dimarts serà una jornada molt calorosa, amb màximes per damunt dels 35 graus a l'interior i, aprofitant esta energia extra, creixeran les tempestes a l'interior i seran generals i fortes.
Dimecres, baixaran una miqueta les màximes, però continuarem amb valors càlids i mínimes encara molt elevades.
Seran dies poc clars, amb presència de calitja, de núvols baixos durant els matins al litoral i prelitoral i basca d'estiu.