À Punt patrocinarà totes les seleccions valencianes de futbol de la Federació i donarà nom a dues lligues
La cadena pública firma un acord amb la Federació Valenciana, que té 102.000 llicències, i posarà el logo a 22 combinats masculins i femenins de futbol, futbol sala i futbol platja
À Punt i la Federació Valenciana de Futbol de la Comunitat Valenciana s’han unit per a impulsar accions conjuntes destinades a donar visibilitat al futbol base valencià en totes les seues categories i modalitats, en què participen 102.000 xiquets i xiquetes.
À Punt serà la veu oficial del futbol base i de les principals competicions organitzades per la FFCV en les diferents finestres de la cadena i posarà el logotip a les 22 seleccions masculines i femenines de futbol, futbol sala i futbol platja. A més, els 1.800 àrbitres també lluiran la marca d’À Punt en els vora 3.000 partits que es disputen cada setmana amb balons que duran el logo de la cadena.
A més, també serà visible la marca d’À Punt en totes les plataformes digitals de la Federació. L’app d’aquesta entitat registra cada trimestre més de 80 milions de pàgines vistes i el seu web té dos milions de visites. El logotip d’À Punt també apareixerà en l’autobús oficial, la cartelleria, els flyers i en les gales i esdeveniments organitzats per la Federació.
Mitjançant aquest acord, que té caràcter anual, la radiotelevisió pública valenciana també dona nom a la Lliga À Punt Valenta, que és femenina i a la Lliga À Punt Preferent, que la juguen homes.
Per a Alfred Costa, director general d’À Punt, "aquest conveni suposa promoure el foment de l'esport, la promoció d'una vida saludable i el joc net basat en la formació de persones esportistes, principis que estan inclosos en la nostra Carta de Valors".
En la mateixa línia s’ha manifestat el president de la Federació de Futbol, Salvador Gomar, qui ha dit que “hem d'anar de la mà, sí o sí, amb À Punt perquè tenim molts valors en comú. El més important de tots ells és la vertebració de la Comunitat Valenciana. Poques entitats es preocupen de la mateixa manera del que passa a Benicarló, a Utiel, a Ontinyent, a Elda o a Oriola. À Punt i la FFCV ho fan i per això les dues són entitats tan nostres”.
Per la seua part, el subdirector d’Esports d’À Punt, Ricard Cobo, ha assenyalat que “volem aprofitar la força de la gran família de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana per a fer-nos un lloc en la seua estima. Alhora, volem fer-los saber que cap altre mitjà els donarà més visibilitat que la que podem i volem donar des d’À Punt”.
El patrocini s’ha presentat aquesta vesprada amb la participació de 60 persones, entre presidents, entrenadors i esportistes d’equips de València, Alacant i Castelló que s’han reunit a l’estudi 2 del Centre de Programes d’À Punt a Burjassot.