À Punt creix un 42% en facturació publicitària el 2021 fins als 2,27 milions d’euros
La facturació publicitària d’À Punt creix un 41,88% l’any 2021 i se situa en els 2.270.000 euros a pesar de la pandèmia quan la previsió inicial per a 2021 era d’1.500.000 euros.
A pesar de la crisi econòmica i sanitària provocada per la covid-19, À Punt ha crescut en més de 30 punts per damunt del mercat publicitari, tenint en compte les dades de la consultora Arce Media, que en el seu estudi i2p va determinar que el 2021 a Espanya la pujada d’inversió en publicitat seria d’un 11,6%.
Aquest increment de 770.000 euros respecte a la previsió de 2020 s’ha produït per l’augment de les audiències, la fidelització de les marques amb À Punt i la captació de 273 nous clients. Un nombre que duplica el de 2020 i puja la llista a 512 marques comercials. En aquest sentit, el director general d’À Punt, Alfred Costa, “agraeix a totes les empreses i institucions la seua confiança en la radiotelevisió pública valenciana com a aparador publicitari”.
Costa ha afegit que “l’evolució de la facturació és bona a escala de tot Espanya però és especialment alta entre els anunciants de la Comunitat Valenciana que aposten per À Punt en les seues estratègies publicitàries gràcies al retorn que oferim. Aquest increment és fruit de treballar colze a colze amb els anunciants i d’oferir-los el que millor s’adapta a les seues necessitats”.
La inversió publicitària en la cadena autonòmica destaca especialment en televisió, amb una significativa pujada del 43,54%, seguida de la ràdio amb un augment de vendes publicitàries del 21,91% i un 15,55% en el web. A més, segons informació interna de la Forta, À Punt és la cadena que més ha crescut pel que fa a facturació publicitària de les 12 televisions autonòmiques de tot Espanya.