Ara en la televisió
ANIMALADES, UN MÓN BESTIAL
Hui arriba la segona part del ‘hater’, que conta als Jajajers per què odia l’estiu. Aquesta vegada fa un decàleg explicant per què l’estiu és la pitjor època de l’any.