Els viatges d’estiu per a aprendre idiomes s’ajornen un any més

 Les agències d'idiomes donen per perduda la campanya d'estiu amb la falta de moviment turístic

El negoci dels viatges d'idiomes representa més de cinquanta milions d'euros / À Punt NTC

Abans de la pandèmia eren molt freqüents els viatges d’estiu per a fer una immersió lingüística. Moltes empreses valencianes van gestionar més de 13.000 desplaçaments d’aquest tipus abans de la pandèmia, un negoci que representava més de cinquanta milions d'euros. Per a Josep Llago, el fundador de l'empresa Idays, les restriccions sanitàries dels països de destí han provocat que la campanya d’estiu, amb viatges programats de tres o quatre setmanes, s'haja perdut per complet per segon anys consecutiu. 

Tot i que moltes famílies es mostren interessades, el problema a què s’enfronten és el tancament dels centres d’estudis a països com Irlanda o el tancament de fronteres als Estats Units. Maite Mulet, portaveu de l'Associació Espanyola de Promotors de Cursos a l'Estranger a la Comunitat Valenciana, assegura que Malta és un dels pocs destins possibles perquè van anunciar la carència de quarantena.

Les agències d’idiomes esperen que la situació canvie a setembre per a poder salvar l’any econòmicament.

També et pot interessar

stats