Quatre dels huit menors acusats d’agressió sexual a una xiqueta amb autisme a Crevillent admeten els fets

Tots els processats tenien entre 15 i 17 anys quan van cometre els fets

Jutjat d'Alacant on han declarat els menors acusats de l'agresssió sexual este divendres
Jutjat d'Alacant on han declarat els menors acusats de l'agresssió sexual este divendres / À Punt NTC

Quatre dels huit menors acusats d’haver agredit sexualment una xiqueta de 13 anys i amb autisme a Crevillent s’han ratificat en la sessió del juí d’este divendres. Altres quatre acusats, en canvi, han negat els fets. L’agressió va tindre lloc l'abril del 2023, quan tots els processats eren menors d’edat, tenien entre 15 i 17 anys.

La menor no va revelar els fets fins uns quants mesos després, quan va contar a l’orientadora del centre on estudiava l’agressió. Li va relatar que, durant sis dies, huit menors la van obligar a fer determinades pràctiques sexuals.

Este divendres s’ha celebrat una nova sessió del juí, on han comparegut els huit processats. Han prestat declaració després de diverses sessions del juí, després dels testimonis, dels perits i de la Guàrdia Civil, tenint en compte una petició dels advocats defensors que el jutge va estimar.

L'interrogatori al jutjat de menors número 3 d'Alacant ha sigut molt ràpid. Quatre dels acusats han reconegut l'agressió sexual, però els altres quatre han mantingut la primera declaració i han negat els fets.

Fiscalia demana entre un i sis anys d'internament en un centre de menors per a ells per haver agredit sexualment la menor que, a més, presentava una discapacitat. És molt probable que als menors que s'han reconegut culpables els rebaixen la petició de pena.

A més, a dos els imputen un delicte d’inducció a la prostitució perquè oferiren a l'adolescent víctima dels abusos diners i tabac perquè es deixara agredir sexualment pels seus amics.

El juí acabarà el 13 de juny, amb els informes psicològics i les conclusions de l'acusació particular i els advocats defensors.

També et pot interessar

stats