15/06/2026
Ortí, sobre les negociacions amb els sindicats: “Hem de posar-nos a treballar ja per a començar el curs a setembre”
La consellera d’Educació ha valorat positivament els acords parcials amb els representants dels docents, però apunta que “encara queda treball per fer” i que, per això, “mantenen el diàleg obert”