La Guàrdia Civil desallotja 38 veïns a la Pobla Llarga per risc de desbordament
A Torrent han rescatat els set ocupants de quatre vehicles que havien quedat encallats al barranc de l'Horteta
La Guàrdia Civil ha desallotjat de manera preventiva 38 veïns de la Pobla Llarga (Ribera Alta) que residixen al carrer de Llevant, al costat del barranc de Barxeta, per risc de desbordament.
Segons ha informat el cos, la mesura s'ha adoptat per precaució davant del cabal que presenta actualment el llit i les previsions meteorològiques adverses.
Als veïns desallotjats els han traslladat temporalment a la Casa de la Joventut del municipi, on els atenen.
Rescat al barranc de l'Horteta, a Torrent
A més, el Consorci Provincial de Bombers ha rescatat els set ocupants de quatre automòbils que havien quedat encallats a la localitat de Torrent, a la zona del barranc de l'Horteta.
Els cotxes —han detallat les fonts municipals— havien quedat atrapats entre dos passos inundables a l'entorn del camí dels Xarcos Secs. Al lloc s'han desplaçat efectius de Bombers i de Protecció Civil, que han pogut socórrer les persones sanes i estàlvies, segons apunta, per la seua part, el mateix cos de bombers.
El conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, després de la reunió de coordinació d'esta vesprada a l'Eliana, seu de l'112, ha ratificat el rescat de les persones, que han pogut evacuar "sense cap problema", ha comentat.