Detingut a Alacant un presumpte maltractador per apunyalar els exsogres a Màlaga
L’investigat té sis requisitòries de detenció, la majoria per trencar ordes d’allunyament en l'àmbit de la violència de gènere
La Policia Nacional ha detingut este passat cap de setmana a Alacant un presumpte maltractador de 43 anys, en cerca i captura, per apunyalar amb un matxet els pares de l'exparella, de 20 anys, el passat 4 d'abril a Màlaga.
A l'investigat li constaven fins a sis requisitòries judicials i policials que n'instaven la detenció, la majoria per trencaments d'ordes d'allunyament en l'àmbit de la violència de gènere, segons ha informat este dilluns la Policia Nacional. Una de les ordes, a més, en decretava l'ingrés a la presó per un delicte de lesions a instàncies de l'Audiència Provincial de Màlaga secció 8.
El 4 d'abril, l'home va amenaçar de mort l'exparella per telèfon i, després, va anar al domicili dels pares d’ella a Màlaga, on esperava trobar-la. Després d'irrompre-hi tombant la porta d'una puntada i amb el rostre tapat amb una careta, va atacar amb un matxet els progenitors de l'exparella, que s’interposaren entre el detingut i la filla per a evitar que l’atacara.
L’agressor va produir un greu tall al braç de l'exsogra i altres ferides d'arma blanca de menor entitat a l’exsogre. Durant el forcejament, els agredits identificaren l’atacant, que va fugir.
D'acord amb els protocols en violència de gènere i els registres violents del maltractador, la Policia Nacional va establir una patrulla fixa, al costat del domicili familiar, fins a localitzar i detindre el sospitós.
En el transcurs de la investigació, agents de la Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) obtingueren informacions que situaven l'agressor a Alacant i demanaren col·laboració als homòlegs d’eixa ciutat per a trobar el sospitós. Este passat dissabte, la Policia Nacional va detindre l'home.