El PP reclama un gran acord per a agilitzar les ajudes pels incendis
El president del PPCV, Carlos Mazón, ha instat al president Ximo Puig a treballar amb tots els grups polítics perquè les mesures siguen efectives
El president del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Carlos Mazón, ha apostat aquest diumenge per "un gran acord, amb mesures concretes i serioses" per a agilitar les ajudes a les zones afectades pels grans incendis forestals.
Aquesta proposta, que el PPCV presentarà en les Corts busca la col·laboració entre diversos actors implicats perquè les ajudes “siguen efectives i no es perden en la burocràcia”. En aquesta línia, el cap de l’oposició ha demanat al president Ximo Puig que compte amb tots els grups polítics per a treballar de manera conjunta.
L’acord que plantegen els populars inclou una sèrie de punts, entre altres mesures fiscals per a les persones afectades; ajudes concretes per a la rehabilitació i recuperació dels habitatges; plans de promoció del turisme d'interior a la Vall d'Ebo i a Begís amb el suport de les diputacions provincials i la regeneració ambiental i reforestació.
Mazón ha instat a Puig a donar suport a la sol·licitud del PP perquè les àrees afectades pels grans incendis siguen declarades pel govern estatal zones greument afectades per emergència de protecció civil perquè les ajudes s'agilitzen.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida