Cs carrega contra Mazón per governar amb trànsfugues en la Diputació d'Alacant: "És corrupció institucional"
La presidenta de la formació a la Comunitat Valenciana, Mamen Peris, qualifica el líder dels populars de "miop"
La presidenta de Cs a la Comunitat Valenciana, Mamen Peris, ha titlat de "miop" el president del PP de la Comunitat Valenciana i de la Diputació d'Alacant, Carlos Mazón, per governar amb "trànsfugues" en la corporació provincial i no llevar-los les competències aplicant el reglament.
"Mazón està demostrant que l'única cosa que li interessa és governar amb trànsfugues i això és corrupció institucional", ha assenyalat a preguntes dels periodistes a les Corts sobre la situació de Julia Parra i Javier Gutiérrez, diputats provincials que la setmana passada van deixar el grup de Cs i van passar al de no adscrits.
Peris, després de remarcar que estan a l'espera del que declaren Mazón i Parra en un acte aquest dilluns, ha urgit el president de la Diputació a llevar-los tant les competències com els assessors perquè "en cas contrari no compleix ni el reglament de la institució que presideix". "Increïble", ha constatat.
Respecte a Parra, amb la qual va tindre una reunió en què se li va dir "de manera molt amable" que havia de deixar la seua acta, ha criticat que no vulga "entendre que està més amb el PP que amb Ciutadans". "Estaven ací, però estaven treballant allí —ha denunciat—. Es diu transfuguisme".
"És tan fàcil com retornar l'acta i ja, si no està estafant tots els votants de Ciutadans", ha advertit, per a recordar que el secretari general de Cs, Adrián Vázquez, ja avisà que el pacte en la Diputació estaria trencat si no se'ls retiraven les competències.
Més llegit
-
Consulta els municipis on no hi haurà classes per Falles este 16 de març
-
Detenen un home a Sarriguren (Navarra) acusat d'assassinar la dona i ferir greument la seua mare
-
Donació o herència: ‘La clau per a viure’ analitza quina és la millor opció per a deixar una vivenda a la família
-
Presó provisional sense fiança per al detingut pel doble crim de l'exdona i la filla menor a Xilxes
-
Esborren de les xarxes la cançó promocional de la Magdalena després d’una denúncia per plagi
-
Mor un home en un accident de motocicleta a la carretera del Saler