El comerç tanca un pont amb molta gent pels carrers però no amb les vendes desitjades

Borja Ávila destaca que afronten la campanya de Nadal amb "optimisme" després d'un novembre de vendes bo amb el Black Friday

Clientes miren roba en un comerç
Clientes miren roba en un comerç / À Punt NTC

Aquest dimecres acaba un pont de cinc dies molt esperat per al comerç urbà, ja que es considera l'antesala de les compres de Nadal. Els carrers han estat de gom a gom en les grans ciutats, però això no s'ha traduït en tot el nombre de vendes que els hauria agradat als comerciants.

És el que ha assegurat Borja Ávila, president de l'Associació de Comerciants del Centre Històric de València, entitat que també és membre de Confecomerç. "En el pont hi ha hagut molta gent pels carrers i en totes les accions de dinamització, com la pista de gel i el carrusel, hi ha hagut cues, però no s'ha traduït en vendes i hi havia poca bossa pel carrer", ha apuntat.

No obstant això, Borja Ávila afirma que les vendes han millorat en comparació al mateix pont de l'any passat i confien que les compres s'incrementen a partir de la setmana que ve.

"La gent té ganes de viure l'experiència de comprar i tornar al punt de venda físic, ja que estan cansats de la venda en línia"

Així afronten la campanya de Nadal amb "optimisme perquè la gent té ganes de viure l'experiència de comprar i tornar al punt de venda físic, ja que estan cansats de la venda en línia".

El president de l'Associació de Comerciants del Centre Històric de València també ha destacat que el mes de novembre va ser molt bo amb el Black Friday, "quan molts van avançar les compres de Nadal per a evitar problemes de desproveïment".

També et pot interessar