BBVA millora la seua oferta un 10% per a convéncer de l'OPA els accionistes del Sabadell
L'entitat catalana havia recomanat als seus accionistes no acceptar la primera oferta per considerar-la insuficient

El Consell d'Administració del BBVA ha decidit millorar l'oferta pel Banc Sabadell i oferirà accions ordinàries de nova emissió de l'entitat a raó d'una ordinària de BBVA per cada 4,8376 accions del Sabadell, la qual cosa suposa un increment del 10%. Prèviament, el banc oferia una acció nova de BBVA i setanta cèntims d'euro en efectiu per cada 5,5483 títols del banc català, segons ha informat este dilluns a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
En el seu comunicat, BBVA ha explicat que el consell d'administració ha adoptat la decisió de renunciar tant a realitzar noves millores en l'oferta, com a ampliar el termini de la seua acceptació.
BBVA tenia de termini fins demà dimarts per a millorar la seua oferta als accionistes del Banc Sabadell.
El consell d'administració del Banc Sabadell va rebutjar el passat 12 de setembre, per unanimitat, l'oferta pública d'adquisició d'accions (opa) del BBVA per l'entitat, en considerar-la insuficient, per la qual cosa recomana als seus accionistes no acceptar-la.
Els resultats de l’operació es coneixeran el 14 d’octubre i la liquidació es farà entre el 17 i el 20 del mateix mes. L'evolució d'este procés se seguix de prop des d'Alacant, on el Sabadell manté una forta presència derivada de la CAM, entitat d'estalvis que va comprar en el 2012.