S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
L’home, conegut com a Pedro El Mexicano, estava en parador desconegut des de començament de setembre

Pedro El Mexicano, autor dels tres tirs que el 3 de setembre va ferir un home a Alfafar, s'ha entregat a les autoritats, segons ha pogut confirmat À Punt.
La Guàrdia Civil buscava l’home que va fugir després d’esquivar el setge policial en el bloc ocupat on es pensava que s’havia atrinxerat. L'atac es va produir a les 23:30 hores durant d'una discussió al carrer. Els veïns van vore anar-se'n el presumpte autor dels tirs i entrar en l'habitatge on residia, pròxim al lloc del succés. Allí es pensava que estava atrinxerat fins que, després d'hores de vigilància, fins i tot amb drons, s'ha constatat que podria no estar-hi.
La víctima, que va rebre impactes de bala al muscle, la cama i els glutis, va haver de ser ingressada a l’Hospital La Fe de València amb pronòstic reservat, després de practicar-li dos intervencions quirúrgiques.