Pere Roc II i Hilari, finalistes de la Copa d'escala i corda
La partida es jugarà diumenge 16 de novembre al trinquet de Guadassuar
En la Copa Caixa Popular d'escala i corda ja tenim el primer finalista. A Vilamarxant, l'equip de Pere Roc II i Hilari va guanyar ahir, 60 per 50 el trio de Salva Palau, Salva i Bueno.
Partida jugada de tu a tu amb dos equips que s'ho deixaren tot sobre el trinquet. Este dimecres a Guadassuar eixirà l'altre equip finalista, De la Vega i Pere guanyaren l'anada, però per la mínima a l'equip de Julio Palau, Conillet i Guillem Palau.
La final se celebrarà el pròxim diumenge 16 de novembre al trinquet de Guadassuar, en una partida que es podrà seguir en directe a partir de les 11:15 hores per la televisió d'À Punt, després del programa Apunts de pilota, el repàs setmanal a l'actualitat del nostre esport autòcton.