El Villarreal inicia un nou camí en la Champions League

Serà la primera vegada que participe amb el nou format

El Villarreal tornarà a jugar la Champions League
El Villarreal tornarà a jugar la Champions League

El Villarreal torna a la Champions League. Els de Marcelino es van classificar de manera directa després de finalitzar en la cinquena posició de la lliga regular.

El submarí jugarà per primera vegada la competició amb el nou format de 36 equips i partits aleatoris contra rivals diferents sense que hagen de ser a anada i tornada.

El submarí vol tornar a repetir, com a mínim, unes semifinals a les quals ja ha arribat en dos ocasions, en la temporada 2005-2006 i en la 2021-2022.

El conjunt groguet jugarà quatre partits a casa i quatre fora en la fase de grups. El primer serà a Londres contra el Tottenham, finalista de l'edició de 2018-2019 i actual guanyador de l'Europa League després de conquistar-la contra el Manchester United en la final.

A més, en el seu camí a la segona ronda, s'enfrontaran a la Juventus, Manchester City, Pafos, Borussia Dortmund, Copenhaguen, Ajax i Bayer Leverkusen.

També et pot interessar

stats