València-Sevilla: a tancar la marató de partits

Dos equips històrics en hores baixes de la Lliga es voran les cares a Mestalla

La celebració del gol d'Hugo Duro contra el Llevant
La celebració del gol d'Hugo Duro contra el Llevant / València CF

El València torna a Mestalla amb la ment posada a confirmar la millora i aconseguir una altra victòria que augmente a quatre els partits sense perdre. S'enfronta a un Sevilla ferit en l'orgull després de perdre el derbi contra el Betis.

L'equip de Corberán es manté invicte des de la victòria en el derbi valencià contra el Llevant i els empats contra Betis i Rayo, i just després de superar l'eliminatòria de Copa 'in extremis'. Serà el tercer partit dels de Mestalla en només sis dies.

El partit, previst per a les 16:15 hores i que es podrà seguir en el programa Punt a punt de la ràdio d'À Punt, està marcat per la possible que podria tindre un altre esdeveniment esportiu, la Marató de València, que des de bon matí es disputarà pels carrers de la ciutat.

L'alcaldessa de València, María José Catalá, va demanar el canvi d'horari del duel, perquè molts carrers estaran tallats i dificultaran l'accés de més de 40.000 persones a Mestalla, però la Lliga va denegar la petició.

També et pot interessar

stats