Receptes, estil de vida i moda: l’aposta dels influenciadors valencians que triomfen en les xarxes

La revista Forbes elegeix deu creadors de contingut valencians entre els cent més destacats a Espanya

Els influencers valencians destacats per la llista 'Forbes' / Forbes
À Punt NTC
Anna Verge @apuntnoticies
02 d'octubre 2023 - 21:37 Actualitzat: 03 d'octubre 2023 - 21:38

La professió d’influencer ja no és una “moda passatgera” ni una “bambolla”, sinó que és un treball que ha vingut per a quedar-se. Així ho afirma la revista Forbes en la presentació un any més de la seua selecció dels cent millors creadors de contingut, on enguany torna a haver-hi una destacada presència valenciana.  

Des del mitjà especialitzat en el món de les finances i els negocis destaquen que una audiència fidel dona suport a aquests influenciadors, cada vegada més especialitzats en temàtiques diverses, que les marques monetitzen a través de la publicitat. Entre els perfils dels valencians i les valencianes hi ha una clara aposta pels continguts sobre cuina i receptes, en contar com és el seu dia a dia i en la moda. 

La revista ha posat en valor el treball diari dels influencers Nuria Adraos, Jordi Alemany, Teresa Andrés, Marta Lozano, Jonan Beltrán, Sergio Bolaños, Roberto Bosquet, Ana i Sara Martínez, Violeta Magriñán i Lola Moreno. 

Nuria Adraos (@nuria.adraos.makeup)

Cap maquillatge és impossible per a Nuria Adraos, i els 5,3 milions de seguidors que té en TikTok ho saben. En cada publicació, la valenciana es transforma en icònics personatges de la cultura pop, com dibuixos de Disney o Marvel, “redefinint els límits del maquillatge” i deixant bocabadats els usuaris per la seua destresa amb els pinzells. 

Jordi Alemany (@jordialemany)

Jordi Alemany destaca per la seua labors en Linkedin amb 213.000 seguidors, vora el doble que fa només un any. Amb més de vint anys en el sector de la transformació cultural i el lideratge, segons Forbes, destaca la seua capacitat per a simplificar conceptes i connectar amb persones i idees. Compagina la seua faena de mentor de negocis i formador en grans empreses amb la d’escriptor. 

Teresa Andrés (@teresaandresgonzalvo)

La valenciana Teresa Andrés, especialment activa en Instagram, s’ha convertit en un referent de moda i estil, amb conjunts que triomfen entre les seues seguidores, tal com destaca el mitjà econòmic. Encara que va estudiar infermeria i es va especialitzar en negocis, ara ha apostat per la seua faceta emprenedora i ha obert una clínica de medicina estètica. 

Marta Lozano (@martalozanop)

En la categoria de moda i amb més d’un milió de seguidors en Instagram apareix el nom de Marta Lozano que, juntament amb Teresa Andrés, va començar en aquest món com a model als setze anys. Any rere any, acapara l’atenció dels mitjans pels seus estilismes en grans cites internacionals, com el Festival de Canes. També té la seua pròpia marca de cosmètica, Glowfilter.  

Jonan Beltrán (@jonanwiergo)

Més conegut com a Jonan Wiergo, va saltar a la fama com a concursant del programa Pekín Express i enguany ha représ la seua trajectòria en la televisió participant en Supervivientes, on va arribar a la final del concurs. A més del seu treball com a influenciador amb més de mig milió de seguidors en Instagram, és propietari del restaurant vegà Guakame, en ple centre de València. 

Sergio Bolaños (@peldanyos)

Menjar sense culpa i sense prejuís, és el mantra de Sergio Bolaños, més conegut pels seus vora dos milions de seguidors en TikTok com a Peldanyos. La seua comunitat és aficionada a veure com tasta davant de la càmera menjar de tota classe i estil, tant per Espanya com per diferents punts del món. 

Roberto Bosquet (@chefbosquet)

Bomber i triatleta, Roberto Bosquet ha desplegat tota la seua passió i creativitat per la cuina en les xarxes socials. Nascut a Vila-real (Plana Baixa), l’èxit de les seues receptes i el seu to despreocupat en Instagram l'han portat a escriure tres llibres, muntar un restaurant i crear una marca de begudes. 

Ana i Sara Martínez (@fit_happy_sisters)

“Gaudeix menjant sa” és el seu lema. Ana i Sara són dues germanes, creadores de la marca Fit Happy Sisters, un perfil on promouen un estil de vida i alimentació saludable des de fa més de nou anys. En les seues receptes promouen que els seguidors, que són més d’un milió en Instagram, no hagen de seguir una dieta estricta.  

Violeta Magriñán (@violeta)

Nascuda a la Vall d’Uixó (Plana Baixa), Violeta Magriñán supera amb escreix els dos milions de seguidors en Instagram. Es va donar a conéixer en diferents programes de televisió i ara conta en les xarxes aspectes de la seua vida diària, com el procés de construcció de la seua casa de luxe a València. L’èxit també es trasllada a TikTok, on supera també el milió de seguidors. 

Lola Moreno (@lolalolita)

Amb només 21 anys, els seus onze milions de seguidors la situen com la reina de TikTok. “Converteix en or tot el que toca”, diu Forbes. Des que va començar en la plataforma musicaly.ly no ha parat de créixer: és un reclam per a les més joves, ha estrenat un documental, ha llançat diverses marques i té la seua pròpia agència de representació. 

@lolalolita Whaaatttt 😍😍😍🥺🥺 he desfilado aqui!!!! #maquillaje @L’Oréal Paris ♬ greedy tate mcrae unreleased - babytatie1

També et pot interessar

stats