Compromís promourà rebaixar el dret al vot als 16 anys
Mónica Oltra, Aitana Mas i Ignasi Candela expliquen a Elx les propostes de la coalició en matèria de joventut.
Compromís ha fet una trobada a Elx per a explicar les seues propostes electorals en matèria de joventut, entre les quals hi ha la baixada de l'edat de vot als 16 anys.
En el acte, en què ha participat la candidata a la presidència de la Generalitat, Mónica Oltra, i els caps de llista a les Corts i al Congrés per Alacant, Aitana Mas i Ignasi Candela, han assegurat que, si governen en la pròxima legislatura, apostaran per la formació professional i crearan cicles formatius connectats amb els clústers industrials. En aquest sentit, Mas ha assegurat que volen "facilitar que els joves emprenedors puguen tindre la primera oportunitat".
Quant a les propostes d'habitatge, Oltra ha dit que el seu programa electoral preveu que en totes les promocions de vivenda es reserve un 30% a l’habitatge social, i un 7% específicament per a joves.
Més llegit
-
Sanitat confirma la mort per meningitis de l'adolescent de dèsset anys ingressada a l’Hospital de Dénia
-
La justícia obliga l'Ajuntament de València a canviar d'ubicació tots els festivals i concerts que ara tenen lloc a la Ciutat de les Arts
-
La jutgessa de la dana cita l'expresident Mazón per a declarar com a testimoni
-
Desmantellen a Guardamar del Segura una xarxa familiar suposadament dedicada al tràfic de drogues
-
La comunitat educativa manté la vaga del 31 de març i considera una 'burla' el decàleg enviat per Educació
-
Sánchez carrega contra el PP i Vox per contribuir al "desastre absolut" de la guerra a l'Iran amb "silenci o suport"