La participació en les municipals cau més de 5 punts
A la Comunitat Valenciana han votat aquest diumenge un 64,5% de les persones que tenien el dret de fer-ho, mentre que en 2015 van ser més d'un 70%.
La participació en les eleccions municipals d'aquest diumenge ha sigut a la Comunitat Valenciana del 64,47%, més de cinc punts per davall de la dels anteriors comicis, quan van votar un 70,11% de les persones que en tenien el dret. Si comparem amb les dades de les generals de l'abril passat, quan la participació es va situar en el 76,33%, la diferència és encara més gran.
Amb vora un 94% dels vots escrutats, a l'Estat espanyol la participació és molt similar a la dels comicis locals del 2015, d'un 64,91%. A Catalunya s'ha registrat un increment significatiu de 6 punts.
Augmenta 18 punts la participació en les europees
Quant a la participació en les eleccions europees, en els comicis d'aquest diumenge s'ha disparat: ha sigut del 64,25%. Són quasi 18,5 punts més que en les passades del 2014, quan va ser del 46%.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi