El xicotet comerç considera una “gran notícia” la possible reobertura l’11 de maig
El sector valora ara les mesures de seguretat com la neteja dels locals o la limitació de l’aforament per a obrir amb garanties.
El xicotet comerç de la Comunitat Valenciana ha valorat positivament l’anunci del president del govern espanyol, Pedro Sánchez, que es permetrà obrir els establiments a partir de l’11 de maig, sempre que els territoris complisquen uns criteris objectius.
En una entrevista a l’informatiu nit d’À Punt, el vicepresident de Confecomerç, José Luis Beltrán, ha manifestat que aquesta és una bona notícia per a la reactivació del sector, que està tancat des de l’inici de l’entrada en vigor de l’estat d’alarma el 14 de març.
Pel que fa a les mesures de seguretat que haurien d’establir els xicotets comerços, Beltrán ha assegurat que estan considerant-ne un ampli ventall, com ajustar els protocols de neteja dels locals i la ventilació, instal·lar mampares per a separar els venedors de la clientela i limitar l’aforament.
D’altra banda, el vicepresident de Confecomerç ha valorat que també s’ha d’atendre la recuperació del consum. “El consum no tornarà a la situació anterior d’una manera immediata”, ha manifestat.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
MAPA | Consulta el preu de la gasolina en la teua localitat a la Comunitat Valenciana