La UPV a l'espera dels resultats de les PCR massives
S'han realitzat vora 700 proves a alumnat i personal del campus de Vera.
Aquest dilluns de vesprada està previst que es coneguen els resultats de les 697 proves PCR realitzades a l'alumnat i al personal del campus de Vera de la Universitat Politècnica de València divendres passat.
Les proves es van realitzar seguint el protocol de la Conselleria de Sanitat després que dimecres i dijous passats es detectaren dos brots de coronavirus, un a la residència d'estudiants Galileo Galilei i un altre al grau de Biotecnologia, respectivament.
En el cas de la residència, es va confinar més d'una vintena de residents després que almenys 12 donaren positiu per coronavirus en un test ràpid al centre de salut de la universitat. Sembla que els contagis es produïren en una festa que es va celebrar al terrat de la residència sense mascaretes ni respectar les distàncies de seguretat.
Pel que fa al grau de Biotecnologia, el brot detectat compta ja almenys amb 23 contagis positius, a falta dels resultats de les proves realitzades divendres. Per això l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural ha suspés les classes de 2n, 3r i 4t del grau, i les continuarà de manera virtual.
Més llegit
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys
-
El professorat enceta este dilluns una tercera setmana de mobilitzacions
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
L’alcalde de la generació Z i un dels més joves d'Espanya: Jaime Ruix governarà la Pobla de Vallbona amb 26 anys
-
Mor un home atropellat al Port de Sagunt i busquen el conductor que va fugir després de l’accident
-
València instal·la deu radars a les principals rondes per a reduir els accidents greus