El turisme rural espera ocupacions al pont superiors al 74%
Tres de cada quatre cases rurals de les províncies de Castelló i Alacant ja han sigut reservades per al pont de la Constitució.
Si algun sector està aconseguint esquivar mínimament la crisi derivada de la pandèmia en el sector turístic aquest és el d'interior. Ja es va detectar a l'estiu, quan el turisme d'interior va aconseguir bones dades respecte d'un sector durament danyat. I torna a passar davant el pont de la Constitució. Si no és complica la mobilitat, el sector confia a aconseguir una ocupació que a la Comunitat Valenciana supera ja el 74% i a Madrid frega actualment el 92%, segons les dades del portal de reserves Casasrurales.net.
Tres de cada quatre cases rurals de les províncies de Castelló i Alacant ja s'han reservat per al pont de la Constitució (del 4 al 8 de desembre), segons les dades de la plataforma. La província de Castelló té el 77,49% d'aquests allotjaments reservats i Alacant el 74,48%, dades en plena pandèmia sanitària de la Covid-19 que s'assemblen als de l'any passat, quan l'ocupació va ser del 78%.
Les bones previsions no eviten que el sector expresse la seua cautela, pendent de l'evolució de la pandèmia i de les noves restriccions de mobilitat que puguen sorgir, que podria portar a cancel·lacions els pròxims dies. "Amb aquesta situació, la majoria dels viatgers són de proximitat que han decidit viatjar dins de la seua mateixa província o comunitat autònoma", han assenyalat.
Més llegit
-
Mor de forma sobtada a l'Oceanogràfic una de les belugues rescatades del Canadà
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia
-
Detenen el jove acusat de matar el padrastre amb un pes de gimnàs a València
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
“Solta'm, no em mates": El testimoni de Vanesa, supervivent d’un apunyalament a Carcaixent