“Tornarem de nou”, lema de l’atípic Nou d’Octubre d’enguany
El cartell oficial està inspirat en el quadre 'L’abraçada' de Joan Genovés.
“Tornarem de nou”, o el que és el mateix, #tornaremde9. Aquest serà el lema que s’ha presentat aquest dijous i que marcarà els actes del Nou d’Octubre d’enguany, un any en què la pandèmia obligarà a modificar substancialment els actes commemoratius.
Dues dones, la il·lustradora Núria Tamarit i la dissenyadora Ana Asunción, firmen el cartell institucional. Està inspirat en el quadre L'abraçada, del pintor Joan Genovés, que va morir el mes de maig passat, i representa tot el que ens uneix com a poble amb una mirada especial cap al territori, segons ha explicat aquesta vesprada la directora general de Promoció Institucional, María Fernanda Escribano.
També s'ha presentat un llibre amb 23 il·lustracions que realitzen un recorregut per les festes i tradicions de la nostra comunitat. Els textos són de l'escriptor Sergi Deurbà.
À Punt aportarà tots els mitjans tècnics i humans en una programació especial que portarà el Nou d'Octubre a les llars durant la setmana vinent.
Més llegit
-
Pérez Llorca proposarà que la ciutat de Ceuta reba l'Alta Distinció pel Nou d'Octubre
-
Un incendi d’un edifici de díhuit vivendes a Alcoi deixa dos policies locals ferits per inhalació de fum
-
La protesta per la vivenda de València arriba als mitjans internacionals
-
Les protestes pel dret a l’habitatge ixen al carrer a València, Alacant i Castelló contra l’especulació immobiliària
-
Ajornen el desnonament d'un home de 95 anys a Benidorm
-
Catalunya pot afrontar en les pròximes hores "un episodi excepcional", amb un cicló que podria adquirir característiques tropicals