Tanca el jutjat número 1 de Sagunt per coronavirus
Una persona que treballa a les instal·lacions ha donat positiu en un municipi amb deu casos actius, entre ells l'alcalde.
El coronavirus ha obligat a tancar el jutjat número 1 de Sagunt, després de detectar-se un positiu una de les persones que treballen a les seues instal·lacions. La decisió s'ha pres aquest dimecres i ha agafat per sorpresa els advocats i la resta de persones que tenien tràmits durant la jornada de hui al jutjat, que du assumptes de família i de violència de gènere.
Aquest jutjat es va traslladar a un local separat de l'edifici principal, per la qual cosa el contagi no ha obligat a tancar la resta de dependències. En l'actualitat, Sagunt registra almenys deu casos actius, entre ells, l'alcalde, Darío Moreno.
"L'augment de casos té el seu trasllat a les aigües residuals i ens preocupa que la situació estiga menys controlada que abans, que es complique el procés per als rastrejadors", ha afirmat Moreno en una entrevista en Les notícies del matí.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El TSJCV rebutja investigar Carlos Mazón per la gestió de la dana i la causa es manté en el jutjat de Catarroja
-
Compromís suspén cautelarment de militància el regidor d’Altea detingut per presumpta violència de gènere
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit