Els sopars d’empresa aquest Nadal seran més reduïts, però no es cancel·len
Malgrat que sí que hi ha anul·lacions, les noves reserves continuen arribant però per a grups reduïts
La cinquena onada de la pandèmia no para de créixer a la Comunitat Valenciana. Això està afectant l'organització dels dinars i sopars d’empresa.
Al bar Mistela de València expliquen que estan tenint algunes anul·lacions de reserves, però no és la tendència majoritària. Segons indica el gerent a À Punt Notícies, Néstor Vaccaro, malgrat que hi ha cancel·lacions, continuen tenint noves reserves, això sí, per a grups de persones molt més petits. Sembla que enguany per a previndre els contagis de covid aquestes trobades s’estan organitzant per departaments, seccions, despatxos o categories.
La Federació d’Hoteleria ha llançat un vídeo que recorda quines són les mesures sanitàries que cal que complisquen tant els restauradors com els comensals i amb el que volen demanar responsabilitat a la clientela, tal com ha explicat a À Punt el seu secretari general, Rafa Ferrando.
Si volen fer càlculs, poden consultar aquest web, on hi ha una calculadora creada per un saragossà a la Universitat de Colorado que amb els paràmetres d'espai, ventilació i càrrega de CO₂, entre altres, fa una estimació de contagis en reunions i menjars d'empresa.
Més llegit
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Zapatero demana en l'Audiència Nacional deixar fora del cas Plus Ultra els ingressos per presumptes gestions a Bolívia
-
Javi Calleja apunta a la banqueta del CD Eldense