Els sindicats docents reclamen al Ministeri d'Educació que ordene tancar tots els centres
El Ministeri ha traslladat als sindicats la intenció de mantindre les oposicions previstes per al juny.
Els principals sindicats docents han reclamat al Ministeri d'Educació i Formació Professional que ordene tancar completament tots els centres educatius de l'Estat. Algunes comunitats autònomes, com la Valenciana, mantenen els centres oberts per al personal directiu, docent i d'administració i serveis, malgrat la suspensió de les classes decretada en l'estat d'alarma.
Els cinc sindicats docents amb presència nacional (STEs, CCOO, ANPE, CSIF i UGT) han traslladat la petició durant la reunió de la taula de negociació del personal docent no universitari, que estava més d'un any sense convocar-se i que han fet per videoconferència.
Els sindicats també han demanat que l’orde de tancament s'estenga als 18 centres educatius a l'estranger dependents del Ministeri, on treballen més de 600 docents.
Es manté la data de les oposicions
Durant la reunió el sotssecretari d'Educació, Fernando Gurrea, ha traslladat a les organitzacions sindicals la intenció del Ministeri de seguir avant amb les oposicions per a estabilitzar l'ocupació docent, que estan previstes per al pròxim mes de juny. A aquestes oposicions optaran uns 260.000 aspirants de tot Espanya per a un total de 27.789 places.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
Vandalitzen un mural dedicat a la investigadora Eva Nogales amb la pintada "Oltra encobridora"
-
L'Ajuntament de València aprova les al·legacions contra l'informe de l'AVL que rebutja el canvi de topònim
-
La Comunitat Valenciana frega el 82,5% d’ocupació hotelera impulsada per les reserves d’última hora
-
El mestral manté els avisos grocs a l'extrem nord i continuarà bufant amb força fins divendres
Més vist
Més escoltat
-
31.03.2026 | 90 minuts
-
31.03.2026 | L'hora de la cultura | José Alcàcer i el "Teló de fons"
-
31.03.2026 | Les notícies del migdia
-
31.03.2026 | Cadena de valor | Espanya redueix el dèficit al mínim en 18 anys i obri un nou escenari econòmic
-
01.04.2026 | Les notícies del migdia
-
31.03.2026 | Amunt i avall | Tercera Part