Els sindicats d'ArcelorMittal de Sagunt se sumen a les aturades per l'ERTO
Duran a terme mobilitzacions de dues hores per torn perquè l'expedient, diuen, perjudica les seues condicions laborals.
El comité d'empresa de la planta d'ArcelorMittal de Sagunt (Camp de Morvedre) preveu dur a terme mobilitzacions de dues hores en els diferents torns contra l'expedient de regulació temporal d'ocupació (ERTO) que s'hi planteja.
La planta de Sagunt se suma així a la convocatòria de parades que han iniciat altres plantes de la siderúrgica a Espanya. Consideren que l’ERTO que la firma va presentar aquest divendres, apel·lant a causes objectives, perjudica les condicions laborals de la plantilla.
A més, els sindicats representats en el comité d'empresa (CCOO, UGT, CGT i CCP) han instat el conjunt dels treballadors que no col·laboren "en res que vaja més enllà de l'exigit pel contracte de treball", davant "la por i el xantatge que la direcció" els traslladarà.
La planta de Sagunt dona faena a 700 persones. Al novembre del 2019 la plantilla va iniciar aturades de dues hores per torn en protesta pel bloqueig de les negociacions sobre el nou acord marc i pel trencament d'alguns consensos aconseguits.
Més llegit
-
Una protesta religiosa força la cancel·lació d'un festival musical a València que anunciava una missa negra
-
Els usuaris assenyalen dificultats en l'ús de l'app de Sanitat
-
Investiguen la mort d'un matrimoni de septuagenaris a València per una possible fuga de gas en la caldera
-
Sanitat amplia l'alerta sanitària a un nou lot de salmó fumat de la marca Carrefour
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
Mor un menor de setze anys després d’ofegar-se a la platja de Benicàssim