El sindicat CSIF proposa que es continue treballant amb el model de teleassistència fins a l'estiu
Plantegen que es mantinguen les accions preventives per a garantir la seguretat de pacients i professionals.
La Central Sindical Independent i de Funcionaris (CSIF) ha proposat a la Conselleria de Sanitat i Salut Pública que es continue utilitzant el model de teleassistència en Atenció Primària durant la desescalada. Apunten que és una manera d'evitar que els centres de salut es convertisquen en "focus de contagis de la Covid-19" i plantegen que la mesura es mantinga, com a mínim, fins a l'estiu.
A més, el sindicat considera necessari que Sanitat llance campanyes informatives a la ciutadania perquè "continuen utilitzant la teleassistència quan s'acabe el confinament i que no acudisquen directament al centre de salut". Així, pensa CSIF, que s'han de mantindre les accions preventives per a garantir la seguretat de pacients i professionals.
Més llegit
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València
-
El govern espanyol desclassifica este dimarts els informes d'intel·ligència sobre la crisi de Ceuta
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu