Set hospitals valencians participen en el primer estudi per a previndre el coronavirus en personal sanitari
Un estudi coordinat a través del Pla Nacional de la Sida i de l'Agència Espanyola del Medicament i Productes Sanitaris.
El Ministeri de Sanitat ha impulsat el primer assaig clínic per a previndre la Covid-19 en personal sanitari. Un estudi coordinat a través del Pla Nacional de la Sida i de l'Agència Espanyola del Medicament i Productes Sanitaris i que es posarà en marxa els pròxims dies.
En aquest assaig participaran set hospitals de la Comunitat Valenciana: Arnau de Vilanova, Clínic Universitari, General Universitari, La Fe i Doctor Peset, a València; l'Hospital General Universitari d'Elx i el General Universitari d'Alacant.
En total, hi participaran 62 centres hospitalaris i 4.000 professionals de tot Espanya.
L'objectiu d'aquest assaig, del qual s'esperen els primers resultats d'ací a quatre setmanes, és avaluar el risc de desenvolupar la malaltia simptomàtica per Covid-19 en personal sanitari d'alt risc.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Investiguen un possible vessament al riu Magre on han aparegut peixos morts surant-hi
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec