Els semàfors informen del nivell d’ocupació de les platges d’Oriola
Unes càmeres tèrmiques creen en temps real un mapa per a conéixer l’aforament dels arenals.
La tecnologia s’està convertint en una gran aliada per a previndre els contagis de Covid-19. Ben bé ho saben a Oriola, on l’ajuntament ha implantat un sistema intel·ligent que té uns sensors que comptabilitzen els usuaris de la platja, i informa en temps real del grau d’ocupació de les platges. En aquest cas, la tecnologia ajuda a conéixer l’aforament per a permetre així que es puga complir la distància de seguretat entre els usuaris.
Uns sensors registren el nombre de persones que entren i ixen dels arenals d’Oriola. La informació es reflecteix a la resta d’usuaris a través d’un semàfor, que depenent del color, informa de quanta gent hi ha a la platja en cada moment. A més dels semàfors, unes càmeres tèrmiques, que capten la temperatura corporal, elaboren un mapa de colors que permet saber quina és l’ocupació de cada platja.
Els usuaris poden consultar aquesta informació a través del web municipal i també d’una aplicació mòbil. Qualsevol dels dos sistemes de mesurament de l’aforament activa una resposta immediata si se supera el límit de persones permés.
Més llegit
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
-
Dimitix la regidora de Collado Villalba després d’interrompre un monòleg feminista de l’actriu valenciana Susana Pastor
-
La Fiscalia diu que “en este moment” no hi ha prou indicis per a imputar Mazón
-
Dilluns de transició
Més vist
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
08.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Martí
-
09.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
07.03.2026 | El retrovisor | Coses d'homes?
-
08.03.2026 | Informatiu nit
-
09.03.2026 | Especial Magdalena: La mascletà - Pirotècnia Valenciana